طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

مشخصات بلاگ
طواف عشــ♥ـــق

به نامِ نام زیبایت یــا ❀ الله ❀

عالم همه در طواف عشق است و دایره دار
این طواف حسین علیه السلام است.

سید اهل قلم:شهید آوینی
×××××××××××××××××

کپی و نشر بلامانع است.

محتاج دعای خیرتان

در پناه بهـــترین مــ♥ــادر

اللــهم عجل لولیک الفرج

نویسندگان

رفیق آسمانی من...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ


خدابا! خیلی ها از تو خیلی چیزها می خواهند...

من از تو رفیق هایی می خواهم به لطافت

برگ گل...به زیبایی بهار...

همان هایی که زمانی نگاهشان میکنیم

یاد تو می افتیم...همان هایی که سخن

نمی گویند مگر در وصف تو وقدم

برنمی دارند مگر در مسیر...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
سربازکوچولو

نظرات  (۵)

سلام عزیز دل

نه کسی بچه ها میدونن وب من کجاس

باشه یه وبتون رو جدا میکنم


پاسخ:
سلام آبجی گلم.
روز جمعت امام زمانی
ممنون خواهری
یاعلی
التماس دعای فرج

مـــــنِ مظلوم؟؟؟

آبجی اف زد شوما این وروجک مارو نمیشناسیo_o

الله اعلم به ذات این سربازکوچولو :)


پاسخ:
خب من مظلوم تر از شوما هستم دیگه.اصلا هرکی منو میبینه میگه چه بچه ی خوب و ساکت و مظلومی.(البته تف تو ریا،اصلا ریا به دور خواهر)
فقط من شوما رو میشناسم قطره جان.
الکی مثلا شوما خعلییییییییی بچه ی مظلومی هستی.
قطره جان نظرت با یه تخریب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قطره دوستمو اذیت نکن..

مگه تو طلبه اینده نیستی دختر خوب:)
پاسخ:
کیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من اگه میدونستم قطره که چه عرض کنم سیل این همه طرفدار داره
اصلا از ده متریشم رد نمیشدم.
بعدشم من انقدر بچه ی خوبی هستم که نگو.آزارم به یه مورچه هم نمیرسه.
تازه قطره روهم خیلیییییییییییی دوست دارم اصلا میبینمش تن و بدنم میلرزه :))))))))))))))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۷ زائر اربعین.... ع.پ.ا
سلام
وقت شما بخیر
بسیار خوشحال میشم از وب ما هم دیدن فرمایید
و در صورت تمایل ما را دنبال کنید.
دلتنگ کربلا//زائر اربعین
http://talaeyeh1393.blog.ir/

بیا

خـــدا دعات رو استجابت کرد

منو بهت داده:)))))

پاسخ:
اونکه آره.فقط نمیدونم چرا دعام برعکس گرفت آخه من یه چیز دیگه گفته بودم.
البته خدا شما رو به من داد به حای عزراعیل عزیز:))))))
یاعلی قطره حان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی