طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

مشخصات بلاگ
طواف عشــ♥ـــق

به نامِ نام زیبایت یــا ❀ الله ❀

عالم همه در طواف عشق است و دایره دار
این طواف حسین علیه السلام است.

سید اهل قلم:شهید آوینی
×××××××××××××××××

کپی و نشر بلامانع است.

محتاج دعای خیرتان

در پناه بهـــترین مــ♥ــادر

اللــهم عجل لولیک الفرج

نویسندگان

قرار عاشقی...

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

بسم رب المهدی...

السلام علیک یا  صاحب العصر و الزّمان ، یا بقیة الله...بقیة الله خیرٌ لکم إن کنتم مُومنین...


روز چهارشنبه یعنی 1395/2/15 آخرین زنگ انتظار  مدرسمون بود!


« ما هر چهارشنبه، سر همون صف صبگاهمون یه برنامه ی مختصر و مفید در مورد امام زمانمون اجرا می کنیم.

بچه مدرسه ای های  محترم هم میتونن این برنامه رو ان شاالله از سال تحصیلی دیگه تو مدرسه هاشون اجرا کنند :) »


خب ،دوستای گلم برنامه اجرا کردند و نوبت به من رسید تا برم متنی که آماده کرده بودم رو بخونم.

اما قبلش بچه ها بهم گفتن که در مورد اینکه امروز آخرین زنگ انتظار هم هست یه چیزی بگم؛

بنده هم تصمیم گرفتم از قراری بگم که با چندتا از دوستام گذاشته بودم...

چند روز پیش ، من و چند تا از دوستام  تصمیم گرفتیم تا هر روز با با یه سلام و یه دعای فرج که

فکر نکنم وقت زیادی هم بگیره،به یاد امام زمانمون باشیم.

ما اسم این قرار رو گذاشتیم قرار عاشقی ...

من از این قرار برا بچه ها مون حرف زدم همه با یه صلوات پایه ی این قرار شدن...

 " اینکه از این قرار اینجا هم گفتم به  دلیل این بود که شاید شما همسایه های بیانی خوب،

هم بخوایین تو این قرار شرکت کنید.



اگه  شوما بچه شیعه های عزیز هم پایه ی این قرار عاشقی هستید،یاعلی...




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۶
سربازکوچولو

نظرات  (۸)

یـاعـلـی..
پاسخ:
یاعلی.
ممنون از حضورتون.
سلام 
دنبال شدید
موفق باشید
پاسخ:

سلام.

شماهم دنبال شدید.

ممنون همچنین.

باشه 3بار سوره توحید رو میخونم قرآن ختم میشه
(زبــــــونک)
پاسخ:
خخخخخ.
شوما باید ختم کامل رو بخونی.چون با خوندن سه بار سوره توحید
فقط ثواب ختم قران رو میبری که این معادل ختم کل قران نیست.
پس شوما لطف میکنی کل قرآن رو ان شاالله تو ماه رمضون میخونی(زبونک)
موفق باشی آبجی جانم:)
راسی به نیتت جزء20قرآن برداشتم تا 20شعبان باید بوخونی یادت نره ها
(زبونک)
پاسخ:

دستت درد نکنه آبجیم.چشم:)

ان شاالله برا ماه رمضون خودتو برا یه ختم کامل قرآن که برات برمیدارم آماده کن(زبونک)

اصلا وقتی تو نیستی ماها کلن خلاق میشیم:))))
حضورت مثل ترشی میمونه(زبونک)
پاسخ:
کمال هم نشینی با من انگده بهتون اثر کرده که وقتیم نیستم خلاقیتم روشماها اثر میذاره
مچکرم از ابراز احساساتی که به من داری خواهر.البته من خودم قندو نباتم
ما هستیم
پاسخ:
یاعلی
دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است
السلام علیک...
پاسخ:

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)...

یاعلی

۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۷ رفاقت به سبک شهید
منم هستم یا علی
پاسخ:

علی یارت خواهری:)

ان شاالله قرار تا آخرعمر فراموشمون نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی