طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

مشخصات بلاگ
طواف عشــ♥ـــق

به نامِ نام زیبایت یــا ❀ الله ❀

عالم همه در طواف عشق است و دایره دار
این طواف حسین علیه السلام است.

سید اهل قلم:شهید آوینی
×××××××××××××××××

کپی و نشر بلامانع است.

محتاج دعای خیرتان

در پناه بهـــترین مــ♥ــادر

اللــهم عجل لولیک الفرج

نویسندگان

می خواهم مثل تو باشم (قسمت نهم)

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ

قدر مادر...


داشتیم درباره‌ی مسائل سیاسی روز و اوضاع جنگ صحبت می‌کردیم که یک‌دفعه 

پرسید:  اگه من شهید بشم، تو برام چه کار می‌کنی؟

 سؤال عجیبی بود. تعجب کردم. سنش کوچک‌تر از آن بود که به جبهه راهش بدهند. 

گفتم: خدا نکنه؛ این چه حرفیه؟ گفت نه؛ بگو برام چه کار می‌کنی؟! گفتم: خوب؛ هزار تا صلوات؛ یه دور قرآن؛ چند روز روزه؛ دو هفته میام سر مزار و فاتحه‌ی سفارشی؛ شاید هم یه مراسم ختم باشکوه برات گرفتم؛ خدا رو چه دیدی؟! 

داشتم بحث را به شوخی می‌کشاندم که گفت: نه؛ نشد.

گفتم: اصلاً هرچی تو بگی! خودت چه کار دوست داری برات انجام بدم؟ گفت: بعد از من به مادرم سر بزن؛ آخه خیلی تنها می‌شه

(«امتداد 19»، ص4)



پیامبر خداصلی الله علیه وآله:

در جواب به سؤال [من] از محبوب‌ترین کارها نزد خداوند متعال فرمودند: نمازِ به‌هنگام. عرض کردم: سپس چه؟ فرمودند: نیکی به پدر و مادر.

میزان‌الحکمه؛ ج13، ص447

خصال؛ ج 1، ص 163


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
سربازکوچولو

نظرات  (۱)

چقدر زیبا...
نیکی به پدر و مادر خیلی مهمه... و همین یه جاهایی دست آدمو میگیره...
پاسخ:
ان شاالله  بتونیم خالصانه بهشون نیکی کنیم.
ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی