طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

طواف عشــ♥ـــق

یـــاران شتاب کنید که این راه رفتنی است نـــه گفتنی...

مشخصات بلاگ
طواف عشــ♥ـــق

به نامِ نام زیبایت یــا ❀ الله ❀

عالم همه در طواف عشق است و دایره دار
این طواف حسین علیه السلام است.

سید اهل قلم:شهید آوینی
×××××××××××××××××

کپی و نشر بلامانع است.

محتاج دعای خیرتان

در پناه بهـــترین مــ♥ــادر

اللــهم عجل لولیک الفرج

نویسندگان

هر قدرهم که زندگی کنی آخرش می میری

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

هر چه می خواهی در این دنیا زندگی کنی بکن !اما آخرش مرگ است. آقا

از این کوچه نرو ! بن بست است. این خیره سر می رود. تاریک هم هست،

پیشانی اش می خورد به دیوار.

این دنیا هم کوچه ی بن بست است. آخرش پیشانی مان می خورد به

سنگ لحد. آن وقت تازه پشیمان می شویم. می کوییم خدایا ما را به دنیا

بازگردان، ما اشتباه کردیم. دیگر عمل صالح انجام می دهیم. خطاب

می رسد، کَلاّ: ساکت شو!

تو برگردی به دنیا باز همان آدم اولی! تو خوب بشو نیستی. می گویی

من را برگردان به دنیا، آدم خوبی می شوم؟! این همه جنازه بردی، دوستانت

را بردی دفن کردی، می خواستی خیال کنی که خودت مرده ای.

بسم الله. جنازه که بردی دفن کنی فکر کن خودت هستی و دوباره

زنده شدی، آمده ای به دنیا. آیا اعمالمان را خوب می کنیم؟


آیت الله مجتهدی تهرانی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
سربازکوچولو

نظرات  (۶)

بسیار خوب و پندآموز بود.
پاسخ:
شکرخدا...
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید.
یاعلی

:)))

عزیزدل کارهایی مثل توبه،خوفو... راهای تربیتی هستند ولی آقای پناهیان میگن من یه راه حل به شما میدم

اصن راه حل چیزی است که خود آسان باشد شیرین باشد اگر قرار باشد راه حل سخت باشد که خوب نیست

اقای پناهیان میگن من یه چیزی میگم که اگر انجام دادید و به نتیجه نرسیدید خودتون سرتون رو بندازید پایین برید جهنم

اون راه حل که شیرین هست شکر خداست

شکرخدا فقط این نیست که مثل یک نعمت بزرگ دهدوماشاکر باشیم

نه بلکه توی دعای عرفه داریم که امام حسین از خدا تشکر میکنند و می فرمایند خدایا من از کجا میدونستم که وقتی میام دنیا چشم لازم دارم تو به من چشم دادی

یاد مرگ یکم ترس درش هست ولی شما چند روز شکر کن ببین چطور چیزهای دیگه واجبات خدا برات شیرین میشه


موفق باشی

پاسخ:
ممنون قطره جان:)
بازم مثل همیشه یه چیز جدید یادمان دادی.ممنونم ازت:).
عاقبتت بخیر و شهادت.
التماس دعا...
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۵ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم : بکوشید تا عاشق شوید چرا که مسیر عشق بی انتهاست مبدأش کربلا ، مقصدش تا خداست
سوم: کو گوش شنوا (خودم رو میگم)
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

آقا من گفتم بازم میگم

یاد مرگ فوق العاده تاثیر گذاره ولی بیشتر از اون روحیه شکر کردن از خدا و تشکر کردن تاثیر میذاره



الحمدلله

پاسخ:
آقا شوما بازم بگو.ولی منم میگم که خیلیا هستن شکرگزار خدا هستن اما به یاد مرگ نیستن و این باعث غفلت میشه.

۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۵ رفاقت به سبک شهید
خوش به حال شهدا

پاسخ:
واقعا خوش به حالشون.
التماس دعا

هیییییییییییییییی
اگه همون موقع هم خدا اجازه بده برگردیم باز همینیم!
هیییییییییییییییی
پاسخ:
واقعا....
هعییییییییییی.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی